Новини

Два дни Shopping Fest за празника на Варна

14. aвгуст 2018
Два дни Shopping Fest за празника на Варна
В горещия август търговско-развлекателният център на Мол Варна ЕАД за пореден път ще посрещне празника на града с освежителни подаръци за клиентите си. Традиционният Shopping Fest, в който обектите на територията на комплекса предлагат стоките си с рекордни намаления, тази година ще продължи два дни.


На 15 и 16 август посетителите ще могат да се възползват от неустоими цени, атрактивни промоции и отстъпки, достигащи до 70%. Дамски, мъжки и детски облекла от предходни и нови колекции, обувки, чанти, аксесоари и куфари, марково бельо, спортни стоки, парфюмерия, козметика и очила ще бъдат маркирани с един и същи код – ИЗГОДНО!


До 70% финално намаление на артикули от пролетно-летните колекции очакват феновете на New Yorker, Esprit, Teodor, Bushman и Vogex. Същата отстъпка ще важи и за избрани детски модели на Carnival Kids, „дишащите“ обувки Geox и BM Fashion Shoes, а Andrews Ladies и Tempo Sport ще се предложат на клиентите до 60% бонус от цената.

Елегантните тоалети на Just Unique, Pierlucci и Bote, екстравагантните линии на Exciusive, обувките, кожените изделия и аксесоарите на Tendenz, Paolo Botticelli, Massimo Zardi и Pretty Fit ще се предлагат с до 50% намаление.


Спортните брандове също ще редуцират цените. Manchester United fan shoes -  единственият в България представител на оригиналните обувки за феновете на прочутия клуб, ще зарадва почитателите на Червените дяволи с 40% отстъпка за ВСИЧКИ модели в магазина; намаленията в Adidas ще достигнат 50%, в Puma – до 40%, а Н2О ще предложи -20% на целия си асортимент.


Двудневният шопинг фест е подходящ момент и за покупка на бански костюми, бельо, плажни аксесоари, козметика и бижута. От Triumph са предвидили 20% отстъпка за новата си есенно-зимна колекция плюс още 5% бонус от цената на вече намалени артикули.

Хитови бестcелъри в парфюмерия Beauty zone, слънчеви очила в Leonardo и Opticlasa, както и изящните бижута на Assos, Classic и Sense ще са на преференциални цени в дните на акцията. За улеснение на посетителите витрините на всички обекти, включени в кампанията, ще бъдат маркирани със специални стикери.


Изненадите обаче ще продължат и след Деня на Варна. До края на август всеки клиент, пазарувал на стойност над 20 лв. в който и да е от обектите на търговския център на Мол Варна ЕАД, има възможност да спечели вълнуващо лятно преживяване. Над 300 награди – парти на луксозна яхта за цялата компания, посещения на аквапарк, екстремни забавления с уейк борд или бънджи скок, ръчно изработени бижута-амулети, плажни аксесоари и още много други, очакват своите късметлии в кампанията „Летни емоции“.